Mini-egyoldalas weboldal

A márkaidentitás tervezés és a mini weboldal készítés

Itt az ideje, hogy növeld az online jelenlétedet egy professzionális, márkaidentitással ellátott egyoldalas weboldallal, amivel a kívánt ügyfeleket és lehetőségeket vonzod – még akkor is, ha vállalkozásod még csak most indul.

Igaz Rád, hogy...

Keményen dolgozol azon, hogy vállalkozásod elinduljon, és többre vágysz egy Facebook profilnál?

Nem szeretnél százezreket költeni egy bemutatkozó weboldalra?

Megpróbáltad összerakni a weboldalad, de úgy érzed nem lett az igazi?

Nem tudod mit jelentenek a márka elemek?

nevjegy-oldal-keszitese-scaled.jpg

Ezért hoztam létre a Mini Weboldal csomagot!

A Mini Weboldal & Brand  Design segítségével:

A mini weboldal nyitóoldalát egyedi márkádhoz szabjuk, és hozzáigazítjuk üzleti céljaidhoz.

Maximalizáld az internetes jelenléted, és alakítsuk ki mini webhelyed.

Hogyan hozz létre egy egyszerű, de hatékony weboldalt, amely leköti a látogató figyelmét anélkül, hogy túlterhelné őket információkkal? A válasz az egyoldalas – mini weboldal használata.

Az egyoldalas webhelyek egyre népszerűbb tervezési trendekké váltak, amelyeket szabadúszók, vállalkozók és kis- és nagyvállalkozások használnak projektek, portfóliók, események, termékek és egyebek bemutatására

Mi az a mini weboldal?

Az egyoldalas webhelyen az összes tartalom ugyanazon a weboldalon található, hagyományosan hosszan görgető elrendezésben. Nem tartalmaz további oldalakat, például kapcsolatfelvétel, szolgáltatások, blog.

A weboldalra érkezők ezáltal egy oldalon láthatják az összes szükséges információt. A navigációs hivatkozások használatával a látogatók gyorsan bármelyik részhez ugorhatnak anélkül, hogy új lapot töltenének be.

Sokan az egyoldalas elrendezést részesítik előnyben a gördülékeny navigáció, a letisztult és egyértelmű megjelenítés, a gyorsabb betöltési idő és a könnyebb karbantartás miatt. Ezen túlmenően modern dizájnnal készülnek, amely mindenképpen figyelemre méltó.

Az egyoldalas weboldal lehetővé teszi a látogatód számára, hogy gyorsabban döntsön, mintha egy sok lehetőséget kínáló webhelyre érkezne. Statisztikailag a felhasználók 55 százaléka mindössze 15 másodpercet tölt a cég webhelyen, mielőtt elveszti érdeklődését és elhagyja. Nincs is rosszabb, mint egy zsúfolt weboldal, ahol vásárlókat veszítesz.

Az egyoldalas webhelyeken a célunk az átláthatóság és az információ körítésmentes, azonnali átadása úgy, hogy a felhasználón azonnal döntést hozzon és cselekedjen. Az egyoldalas weboldal cselekvésre ösztönöz – ahol a cél a letöltés, a feliratkozás, a hírlevélhez való csatlakozás vagy akár egy kereskedelmi tranzakció is. Ezeket a sikeres műveleteket konverzióknak nevezzük.

A Mini weboldal készítése során egy egyszerű, 4 szakaszból álló folyamatot használunk, hogy minél gyorsabban elinduljon a weboldalad:

1. szakasz: Megfogalmazzuk a krisztálytiszta üzeneted (opcionális):

A márkaüzenet-stratégia az a dolog, amely lefedi, hogy egy vállalkozás hogyan pozícionálja magát. A márkát meghatározó értékeket és a kulcsfontosságú megkülönböztető tényezőket kommunikálja.

Egy jól felépített márkaüzenet jobb kapcsolatot építhet az ügyfeleiddel, és értéket teremthet a vállalkozásod számára.

2. szakasz: Mágneses márkatervezés (opcionális)

Megtervezzük a weboldalad márkaelemeit, amivel kifejezheted az egyedi márkaesszenciád. Ez magában foglal egy márkastílusú palettát, egyéni színekkel, betűtípusokkal, új logóval stb.

3. szakasz: Az új online jelenléted

Miután befejezted a weboldalszöveg sablon kitöltését, vagy amint a szövegíró befejezte a szövegírást, megkezdődik a weboldal felépítése. A weboldalad úgy tervezzük meg, hogy felhasználóbarát legyen mind az asztali, mind a mobil képernyőkön – miközben a látogatóidat arra készteti, hogy megtegyék a kívánt műveleteket – legyen szó az e-mail-listádhoz való csatlakozásról vagy a érdeklődés a szolgáltatásaid iránt.

4. szakasz: Weboldal átadás és képzés

A folyamat végén személyesen vagy képernyőmegosztáson keresztül oktatásban részesülsz arról, hogyan kell használni és karbantartani az új weboldalad.

Hogyan éri el a mini weboldal a célját?

A lenyűgöző mini weboldalak nem csak jól néznek ki, hanem javítják a konverziót a következő módokon:

Elragadó felhasználói élmény: Az ilyen weboldalakon használt egyszerűség és kreatív kialakítás nagyszerű felhasználói élményt biztosít.

Egyszerű navigáció: A felhasználók gyorsan navigálhatnak az oldal különböző részeire anélkül, hogy újra be kellene tölteniük azt.

Könnyen használható mobileszközökön: Az egyoldalas webhely összes szakaszának megtekintéséhez csak görgetni kell. A görgetés pedig meglehetősen egyszerű mobiltelefonon.

Csodálatos teljesítmény: Mivel ezeken a webhelyeken általában nincs túlzsúfolt tartalom, nagy sebességgel töltődnek be. A felhasználónak nem kell az oldalakra kattintania további tartalom megtekintéséhez. Ez megkönnyíti a látogatók számára az oldal használatát.

Több konverzió: Mivel az egyoldalas weboldalak hosszabb időre lekötik a látogatókat, növelhetik a konverziós arányt.

Könnyen fejleszthető: Az egyoldalas webhely könnyen elkészíthető és karbantartható

Gyakori kérdések

Mi az egyoldalas weboldal?

Az egyoldalas webhely csak egy HTML-oldalt tartalmaz. Nincsenek további oldalak, például Névjegy, Szolgáltatások vagy Kapcsolatfelvétel oldal.

Az egyoldalas webhelyek tartalma teljesen betöltődik a kezdeti oldalon, így a felhasználói élmény folyamatosabbá és gördülékenyebbé válik.

Jó ötlet az egyoldalas webhely?

Az egyoldalas webhelyek kiválóan alkalmasak egy adott közönség megcélzására, és bizonyos típusú felhasználói élmény biztosítására. Nem kell attól tartanod, hogy a látogatók különböző oldalakra kattintanak, esetleg rossz sorrendben.

Ki használna egyoldalas weboldalt?

Az egyoldalas webhelyek egyre népszerűbb tervezési trendekké váltak, amelyeket szabadúszók, vállalkozók, valamint kis- és nagyvállalkozások használnak projektek, portfóliók, események, termékek és egyebek bemutatására.

Jó az egyoldalas webhely a SEO számára?​

Az egyoldalas webhelyek nem olyan jók a SEO szempontból, mint a többoldalas webhelyek. Figyelembe kell venned az üzleti céljaidat, és szem előtt kell tartanod a célközönséged, amikor úgy döntesz, hogy egyetlen oldalas webhelyet választasz.

Mini weboldalt készíttetnél?

Írj üzenetet!

Email cím

vehagota@gmail.com

Telefon

+36 30 267 4330